قوانین کلی گارانتی
- کلیه دستگاه ها دارای یکسال اشتراک رایگان+ گارانتی (شامل تعمیر+ تعویض) هستند. پس از اتمام بازه یکساله امکان تمدید اشتراک وجود دارد اما سرویس گارانتی غیر قابل تمدید می باشد.
- در صورتی که دستگاه غیر قابل تعمیر تشخیص داده شود با دستگاه نو تعویض خواهد شد. تشخیص این مسئله با نظر کارشناس فنی شرکت صورت میگیرد.
- تعمیر اساسی و تعویض تنها یک مرتبه در کل دوره گارانتی قابل استفاده است.
- بطور میانگین از زمان تحویل دستگاه به شرکت تا ارسال برای مشتری حدود ۱۰ الی ۱۵ روز طول خواهد کشید.
بطور کلی هر دستگاه در یکی از حالت های زیر قرار میگیرد:
۱٫مشمول گارانتی (در بازه یکساله خرید دستگاه)
کلیه ردیاب ها به مدت ۳۶۵ روز (از روز خرید) شامل گارانتی بوده و درصورتی که پس از گفتگو با کارشناسان پشتیبانی فنی نیاز به ارسال دستگاه به گارانتی تشخیص داده شد. دستگاه وارد جریان بررسی خواهد شد. در ابتدا کارشناسان فنی با بررسی ایراد و اشکال وارده سعی در تعمیر آن نموده و درصورتی که مشکل دستگاه مرتفع گردد پس از ظرف حداکثر ۱۵ روز دستگاه ارسال خواهد شد.
هزینه: در این حالت کلیه خدمات رایگان بوده و صرفا هزینه ارسال (پست/تیپاکس+ بسته بندی) دریافت میشود.
۲٫ فاقد گارانتی (پس از یکسال اول)
اگر مهلت یکساله گارانتی دستگاه به اتمام رسیده باشد با دریافت هزینه دستگاه تعمیر خواهد شد. در صورتی که دستگاه غیر قابل تعمیر شناسایی شود و مشتری قصد خرید دستگاه جدید داشته باشد لاشه دستگاه بر اساس ارزش قطعات سالم آن قیمت گزاری خواهد شد و از صورتحساب خرید مشتری کسر خواهد شد.
هزینه: پس از صدور صورتحساب قابل پرداخت خواهد بود.